چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

ایرانی‌ها در چه سنی بیشتر طلاق می‌گیرند؟  

  • کد خبر: ۱۵۵۶۶
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
ایرانی‌ها در چه سنی بیشتر طلاق می‌گیرند؟  
دانستن آسیب‌زاترین سن که میزان طلاق در آن بیشتر خواهد شد، به زوج‌ها کمک زیادی می‌کند تا بتوانند برای آن دوره با برنامه‌ریزی بهتر، زندگی‌ مشترک شیرین‌تر و پایدارتری را رقم بزنند.

به گزارش شهرآرانیوز، دانستن بهترین سن برای ازدواج، یکی از سوالات همیشگی دختر و پسر‌های دم‌بخت است.

در این بین و طبق جدیدترین آمار اعلام شده توسط سازمان ثبت‌احوال، بیشترین ازدواج ثبت شده با ۳۵۲ هزار و ۷۰۴ رویداد در بازه سنی ۲۱ تا ۳۰ سال و بیشترین طلاق ثبت شده با ۷۰ هزار و ۵۸۸ مورد در بازه سنی ۳۱ تا ۴۰ سال بوده است.

آماری که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و مورد توجه قرار گرفت. اما این آمار، چه پیام‌هایی دارد که ممکن است به آن‌ها توجه نکنیم؟

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->